Facebook გამოუშვებს ექსპერიმენტულ აპლიკაციებს NPE Team ბრენდის სახელით
Facebook მომხმარებლებისთვის უშვებს ექსპერიმენტალური აპლიკაციების ახალ ბრენდს – „NPE Team, from Facebook“. (NPE ნიშნავს ექსპერიმენტირებას ახალ პროდუქტებთან – new product experimentation). გუნდი დაკავდება ახალი აპლიკაციების შექმნით iOS-ის, Android-ისა და ინტერნეტისათვის, განსაკუთრებული აქცენტი კი გაკეთდება ისეთ სამომხმარებლო სერვისებზე, რომლებიც წააგავს Microsoft Garage-ში არსებულს.
სიახლის შესახებ განთავსებულ ბლოგში კომპანია აღნიშნავს, რომ „გადაწყვიტა გამოიყენოს ეს ცალკეული დამოუკიდებელი საფირმო ბრენდი, რათა დაადგინოს რა მოლოდინი აქვთ მომხმარებლებს. NPE Team-ის აპლიკაციები სწრაფად შეიცვლება ან დაიხურება, თუკი კომპანია შეიტყობს, რომ ისინი სასარგებლო არ არის მომხმარებლებისთვის“.
Facebook-ისთვის აპლიკაციებში ექსპერიმენტირება უცხო არ გახლავთ. კომპანიის ისტორია სავსეა მიტოვებული, დავიწყებული პროდუქტებით, რომლებიც Facebook-მა გამოუშვა ან შეიძინა არსებობის მანძილზე. ასეთ აპლიკაციებს შორისაა Moments (ყველა ფოტოს ერთ ადგილას შეგროვების აპლიკაცია), Notify (სიახლეების გამოწერა), Lifestage (Snapchat-ის კლონი), Poke (Snapchat-ის კიდევ ერთი კლონი), Slingshot (Snapchat-ის მესამე კლონი), Tbh (ანონიმური სოციალური ქსელების აპლიკაცია), Moves (ფიტნეს-აპლიკაცია) და Hello (დილერი Android-ს მომხმარებლებისთვის).acastro_180522_facebook_0001.0.jpg
ცალკეული ჯგუფის შექმნა, რომელიც მოახდენს ახალი სერვისების ექსპერიმენტირებას და თანაც დაშორებული იქნება Facebook-ის მთავარი ბრენდისაგან, გონივრულ იდეად გამოიყურება. Facebook-ს ამგვარი გადაწყვეტილება საშუალებას მისცემს მოსინჯოს ახალი სერვისების შექმნა ნაკლები ზეწოლის ქვეშ, ხოლო თუკი რაიმე გეგმის მიხედვით ვერ იმუშავებს, ეს არ ხელყოფს მთლიანად Facebook-ბრენდს.
ჯერჯერობით არაფერი თქმულა იმის შესახებ, როდის ამოქმედდება NPE Team, თუმცა დიდი ალბათობით პირველი სერვისების გამოჩენამდე დიდი დრო არ არის დარჩენილი.