რჩევებიფაქტებიჯანმრთელობა

რომელი საკვები დაგვეხმარება ძილის ხარისხის გაუმჯობესებაში? რა გვიშლის ხელს

ძილი და კვება ერთმანეთთან საოცარ კავშრშია, ხშირად ჩვენ ვერც კი ვაცნობიერებთ რომ მიღებული ულუფა შეიძლება ჩვენი უძილობის წინასწარი ნიშანი იყოს ამიტომ აუცილებლად უნდა ვაკონტროლოთ კვება. არსებობს მთელი რიგი პროდუქტები, რომლებიც დაგვეხმარება ძილის ხარისხის გაუმჯობესებაში და ესენია:

1)მარცვლეული(ხორბალი, ბრინჯი და სხვა). ისინი დიდი რაოდენობით მელატონინს (ძილის გამომწვევი ჰორმონი) და ტრიპტოფანს (ნერვული დამამშვიდებელი ჰორმონი) შეიცავს

2)თბილი წვნიანი, სუპები რაც გვეხმარება რელაქსაციაში.

3)თბილი თაფლიანი რძე.

4) პიტნის ჩაი ან სხვა მცენარეული ჩაი.

რა გვიშლის ხელს?

1)ცხიმინაი, ციოვანი საკვები და მსუყე ულუფები.

2)არასწორი გრაფიკით კვება

3)ბევრი ტკბილეული და შაქარი

4)ცივი პროდუქტები-ორგანიზმს დიდი დროს და ძალისხმევა სჭირდება თუნდაც ჩვენს გასაგრილებლად მირთმეული ცივი, ყინულებიანი წყალის მიღების დროს რაც ხელს უშლის ძილის პროცესს და ხარისხს.

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!

Source
Mariam Sharvashidze

Related Articles

კომენტარის დამატება

Back to top button